Tema: Re: Magistraturos verte
Autorius: neklausiu
Data: 2010-05-17 23:17:19

> Tas galbut tiesa kai kalba eina apie koki programuotoja, bet, manau, kad
> universitetas praplecia akirati ir suteikia galimybes siekt kazko daugiau.
> Ka paciam padaryt ganetinai sunku.
Ar nori pasakyti, kad vidurineje isvis nesimokei, o univerke tave ismoke
mokytis, t.y. "siekti kazko daugiau"? netikiu!
Apie akiracio prapletima galima kalbeti labai salyginai. Ar tu, kuriu
akiratis prasiplete, akiratis buvo toks siauras, kad jame matesi tik alaus
butelio kakliukas pries stojant i univerke? velgi, netikiu.
Mano kuklia nuomone, tie, kurie sneka, kad univerke ismoke mokytis, svelniai
tariant, nusisneka. Jei mokaisi sau, tai mokaisi to, ka ateityje manai,
galesias pritaikyti. Deja, as absoluciai nieko is to ka mokiaus niekur
negaliu pritaikyti, reikejo viska paciam ismokti. baigiau daugiau kaip pries
10 m.
Dabar mano nuomone reiktu kokius 3 kartus sumazinti "kvotu" skaiciu i
univerkes, bet apmoketi studijas tiems 10% kurie gali stoti i universiteta.
Pedagoginius isvis reiketu uzdaryti keliems metams (idomu, kiek procentu
baige pedagogini dirba toki darba? 10%? )