Tema: Re: Magistraturos verte
Autorius: flegmatoid
Data: 2010-05-17 14:22:15
patarimas - "ne" magistraturai - sertifikuokis.
IT darbo rinkos reikalavimai pamazu darosi panasus i UK.
Pora pazistamu (vienas magistras kitas daktaras) bando padoresni IT darba
jau pusmeti medzioti (po keletos didziai gerbiamu IT vendoriu isejimo is LT
pernai) - be sertifikacijos visos durys uztrenktos (kiekviena save gerbianti
kontora praso bent jau CCNA, MCSA, MCSE , ITIL) ir pan.