Tema: Re: Skaiciavimo optimizavimas
Autorius: Jornada Del Muerto
Data: 2010-04-22 13:46:08
Del performance skaidyt i daug mazu procesu viena dideli daznai visai verta, galima net ta skolininku DB padaryti atskira kuri laikas nuo laiko updatinama kad pagrindines db neapkraudinetu, jei jie pvz. per web prieina pasiziuret, tai gali but atskira kazkokia web db kur butu tik reikalinga informacija tam isskaiciuoti, tada jei net ir nulauztu sistema nieko nepestu...