Tema: Re: Skaiciavimo optimizavimas
Autorius: Donatas
Data: 2010-04-15 18:43:07
Viskas labai aisku, kadangi pats tokius svarstymus dariau :).  Norejosi
suzinoti ar tokie dalykai yra optimizuojami (nebutinai banko lygmenyje)
pvz.:  mano atveju  - tarpusavio atsiskaitymai: yra mokejimo terminas ir nuo
kada skaiciuojami despinigiai. Moketojas bet kada turi tureti galimybes:
pamatyti kiek turi moketi ir kiek jau priaugo tai dienai delspinigiu. Tai ir
galvoju, ar nakti visiems perskaiciuoti kas diena, ar on-line suskaiciuoti
ir parodyti vartotojui, kai jis to papraso, pagal paprastesni algoritma.

P.S . Apvalinimo pasekmes jau esu  pajutes :)

Donatas

Donatas