Tema: Re: pele?
Autorius: Ernikas
Data: 2010-02-22 01:29:16
Nepatikesite apvaziavau puse Vln. ale pasirinkimas skurdokas.
Mano reikalavimas buvo logitech su laidu lazerine arba optine.
Na dar ziurejau i Microsoft, bet jas atmeciau.

Tai isigijau pacia paprasciausia Logitech Optical Mouse.
Nes kiek bandziau kitas, tai per didele, tai per maza, tai mygtuku per daug,
tai is scroll mygtuko padaro dar 6 funkcijas ir t.t.
Kol kas labai patenkintas paprastu ir pigiu pirkiniu.

Ernikas