Tema: Re: Q: pele?
Autorius: meilo@nera.lt
Data: 2010-02-18 22:09:01
As tai ivaldziau MX620 ir MX1100.

MX620 universalesne pusiau finger-grip, pusiau palm-grip, kiek mazesne,
grazesnis dizainas. Sakyciau ideali ofisine pele tiksianti daugumai
desinerankiu.

MX1100 labiau palm-grip, masyvesne, turi papildoma gumini mygtuka, DPI+-
mygtukus. Tad tokia ofisine su pakraipa ir i pageiminima. Po realaus
naudojimosi tas DPI man pasirode praktiskai bevertis, o tie DPI mygtukai
nepatogus perprogramavimui kazkam kitam. Kinetic scrolling perjungimas yra
salia scrolo, pliusas kas toki isvis naudoja, truputeli minusiukas kol
apsipranti su juo kaip su kokia karpa. Peles forma labiau nisine ir ne
kiekvienam vartotojui patiks.

Abi belaides, su baterijom. MX620 naudoju darbe, prie rankos prilipo
iskart. MX1100 naudoju namie tame tarpe ir pageiminimui. Gal del to, kad
buvo didesni lukesciai del tikslumo (geimams) tai teko kokia savaite
pratintis, vargt ieskant tinkamo DPI ir kitu nustatymu, bandyt kelis
skirtingus kilimelius kol tapau daugiau maziau patenkintas.