Tema: Re: paieskomas programuotojas bendram projektui
Autorius: Naras
Data: 2010-01-28 13:26:29
prie ko cia teamvieweris?
isivaizduok, gauni requesta ish kompanijos "x" sukurti useri ir pasta.
dabar jungiesi arba rdp, arba per ms snapsa
o jei tam useriui dar sumesti sharus i dira ant kompo x prireikia?
as net negaliu pradeti vardinti. atskiri snapin ir irankiai yra, taciau
supaprastinimu _standartiniams_ darbams apjungta vienoj vietoj nera