Tema: Re: paieskomas programuotojas bendram projektui
Autorius: Naras
Data: 2010-01-28 10:31:58
taip, paprasciau butu tiesiog moketi programeriui. taciau tai yra rizikos
elementarus valdymas. jeigu nepasiseka nepasiseka abiems ane? o jei pasiseka
programuotojas turi didesni pelna nei turetu valandinem apmokejimo formom.
nepersama per prievarta, neieskoma skubotai, jei zmogus susidomes tai valio.
Problemos kame?
Kitas dalykas, kad butent programuotojas gali pasidometi ideja, ir
pasiziureti savo rizika, ivertinti ar noretu dalyvauti projekte. viskas
sviesiai tiesiai. As suprantu kad jus visi milijonais apsikrove i pasauli
idejas laidot, as tik ieskau budu kaip pasidaryti pradzia (kartu su zmogum
kuris irgi noretu pradzios). siuloma mano dalis darbo ir jo dalis darbo.
Kame klausimai? Norit buti tik apmokami programuotojai tai ir bukit, niekas
nevercia atsiliepineti i sita skelbima :)