Tema: Re: Duombazes front end aplikacija - kuom programint?
Autorius: sail
Data: 2009-01-19 16:27:14
Dekui uz linka, ziuriu Foxpro microsoftas uzlenke.

Taip, excelis ganetinai bukas duomenu bazem, turint omeny ir ta fakta, kad
naudoju jo 97 versija. Si bei ta padaryt exceliu yra pavyke, sutaupe man 50%
gyvenimo tai tikrai.

Uzduotis siaip ganetinai paprasta - i baze sumesti keletos imoniu
finansinius rezultatus bei prognozes, ir tada issitraukti ivairiais
pjuviais - pasirenkant datos intervala bei imones.

O ar yra Foxpro atitinkmuo siais laikais, gamintas Microsofto? Itariu tas
pats acessas ir bus, ar yra kas nors dar naujesnio?