Tema: Re: Duombazes front end aplikacija - kuom programint?
Autorius: sail
Data: 2009-01-19 14:46:09
Matai, nuo excelio labai pabegt neiseina, nes:

1. Vartotojai iprate
2. Greitai keiciamos ataskaitos
3. Galima daryt on the fly analize
4. Yra visuose PC, nera investiciju i nauja softa.

Kitaip tarus, uzduotis yra pasilengvinti gyvenima, nedarant geriausio
sprendimo, bet su minimaliom finiansinem investicijom.

Tuo tikslu anksciau budavo foxpro, su savo ivedimo sablonais bei
ataskaitomis. Pasigendu ko nors panasaus, tik siuolaikisko, o labiausiai
tiketina, kad spraga butent mano ziniose, todel ir klausiu.