Tema: Re: NNeįkvepiančios aukštumos: tiek skolinga Lietuva dar nebuvo
Autorius: ostapas
Data: 2018-02-28 09:47:54
Kuo susijęs skolos dydis su skolų grąžinimu?

"Gintas"  wrote in message news:p75mes$3cp$1@trimpas.omnitel.net...

Ne prielaidas daryk , o stebek skolos dydi. Jeigu jis didėja-reiskia esam
vis daugiau skolingi. Apie koki skolos grazinima cia vis sneki?

Skolintojui patogu, kad Lietuva grimzda. Skolos administravimas suvalgydavo
tiek, kiek neseniai skyreme visai krasto apsaugai. Skolintojas jauciasi
saugus-is Lietuvos dar yra ka paimti, esant reikalui. Lietuva dar turi ka
parduoti :)