Tema: Re: NNeįkvepiančios aukštumos: tiek skolinga Lietuva dar nebuvo
Autorius: Labaigerasnikas
Data: 2018-02-27 19:42:10
niekas neprivalo tau nieko pateikineti, prostitute

"Gintas"  parašė naujienų news:p73var$r7t$1@trimpas.omnitel.net...

as galejau suklysti. Plius-paskui atsiranda galimybe sakyt , kad neteisingai
suskaiciavau. Tad noreciau is tamstos isgirst: kiek nuzude rusai ir kiek
vokieciai? Skaiciu reikia, skaiciu.

Sugebesi pagaliau juos pateikti? Du skaicius. Ar sudetinga taip?