Tema:
Autorius: vatinisleninas
Data: 2018-02-15 14:29:30
Jei 50 metu mus vokieciai butu okupave, o tada paleistu, tada sneketume
apie okupantus vokiecius. Ko cia nesuprasti? O del karaliauciaus, kodel
tureciau nesukti galvos? Tai juk musu kaimynai. Gal jie irgi nori
laisves, nepriklausomybes, tuo labiau, kad karaliaucius rusijai laikinai
buvo atiduotas, o jie is ten irgi pamirso iseiti.