Tema: Re: Ko vatiniai apie 200 vagnorkių nešneka? :)
Autorius: Gintas <apsaugok nuo Tomo durnumo@gmail.com>
Data: 2018-02-15 09:24:15
 JAV, atvariusi nekviesta i suverenios Sirijos valstybes teritorija, nusprende sprogmenu ir saudmenu pagalba  kazka sustabdyti? Tokia versija pateiki?

Dristu priminti, kad ir Lietuvoje pasitaiko ginkluotu JAV kariskiu. Tiesa-jie cia pagal sutarti. Tai ka dabar? Sumano ka nors sustabdyt ir ima pliekt?