Tema: Re: CCCP vs ES ir emigracija
Autorius: svyt
Data: 2018-01-18 16:49:53
Lietuva yra ES salies dalis, emigracija vienos salies ribose
 nelabai emigracija. Juk sssr laikais i lietuva atvyko milijonas
 svetimtauciu is placiosios tevynes. Arba amerikoje per
 paskutinius 20 metu Kalifornijos gyventoju padvigubejo, o pvz
 Detroitas istustejo, tai
cia xana amerikai?
Pamenu, mano tevelis sovietmeciu atvaziuodavo i savo gimtaji kaima
 ignalinos rajone, ir su asarom akimis kartodavo- kaip viskas
 sunyko, kaip istustejo, kaip visi issivazinejo, kaip tuscia cia
 dabar. Gyvenimas eina i prieki, okupacija aisku smarkiai
 prisidejo, bet ner blogai gyvent ir europos provincijoj, tik kaip
 kas ka vertina, vienam reikia pinigu ir kuo daugiau, kitam
 nuosavybes ir pramogu uz turimus pinigus. Pagal tai ir renkames,
 ir puiku kad turime galumybe rinktis. Net priviligijuoti lyginant
 su kokiu austru darbininku, jis emigruot uzsidorbti neturi
 kur.

--

svyt/ MB963-4-A/BMW e39 D

----Android NewsGroup Reader----