Tema: Re: CCCP vs ES ir emigracija
Autorius: Audrys
Data: 2018-01-18 12:52:10
taip, tu ne patrijotas nes nesirepatrijuoji i tevyne.
tu tik pezi apie kazkokia meile nesavai netevynei.

"KandysRomka"  wrote in message news:p3pser$4b7$1@trimpas.omnitel.net...

O as visiems metams pabeges buvau uzjurin, ar negaliu saves vadinti
patriotu? Cia dovana, kad toki pasa turu ir galu dirbti bei gyventi kur
noru. Nes jei repatrijuociausi i  Chabarovska tai kaip ir perspektyvos
nekokios.