Tema: Re: Vatnikai
Autorius: KandysRomka
Data: 2018-01-18 11:31:02
Man labiausiai uzkliuvo tai kad patys raso ten apie Pavela Durova, kuris
savo akcijas buvo priverstas parduoti Putino pakalikams, kaip kad
Usanovas ir tame puslapyje jokios zodzio laisves negali buti. Yra kam ir
is mano pazystamu blokavo facebooka paskyras kai ne savo nuotraukas
naudodavo ir buvo paprasyti atsiusti irodymus, kad tai tikrai tavo paskyra.