Tema: Re: Vatnikai
Autorius: Shooting of Labzberg
Data: 2018-01-17 23:34:44
nieks Lietuvoje niekur nekviestu. Patys mentai atvaziuotu. Iskratytu namus, duotu bananu, pasakytu pinigus sumoketi i VMI surenkamaja saskaita. Jei nenusiramintum - pasodintu i kaleima pas pidorus ir narkamanus. Jei nieko nepadetu - atsirastum and mariu krantu. Su sypsena nuo ausies iki ausies. Kaip kkedzius.