Tema: Re: Karbauskis vs. Jakilaitis
Autorius: Audrys
Data: 2017-12-13 12:38:03
jei nepajegi suprast - tai ciulpk prota is ozhio varpos.

"Ignas"  wrote in message news:p0quf5$lne$1@trimpas.omnitel.net...

is sitos rasliavos ka suprast? kad naisiuos alu gerei? nachaliavu?
pirsteli kazkas snukiaknygej ir turi begt i fntt prasyt kad tave pati
istirtu? kai nekarbauskis ne asmeniskai tai darys, tai jakilaicio
leidimo tikrinimui nereiks.
mano asmenine intencija isreiksta pasinaudojus palyginimu is mokslo
pasaulio , kad tau suprantamiau butu, galiu palyginima is nusikalstamo
pasaulio pateikt: isivaizduok kad koks mafijos tevas kisianvagi gedintu
"New York Times" vedamajam...