Tema: Re: Karbauskis vs. Jakilaitis
Autorius: sbalen
Data: 2017-12-13 11:12:56
Taigi skaityk. Parasyta: Jakilaitis susijes su imonemis, kuriose 1-2
darbuotojai uz minimuma sugeba nudirbti darbus su oho kokiais pelnais.
Susijes neaisku kaip, bet sprendziant is reakcijos, pakankamai.
Normaliai turetu kovotojas uz skaidruma pareiksti - prasom tikrinti, man
ner ko jaudintis. Ne Karbauskis gi asmenishkai ta darys.
Jei butu susijes su kokai gelzkeliu mafija, irgi Karbauskiui butu privalu
dalyvauti Jakilaicio shou "sudirbk iki meshlo" ?
Galu gale, kokia tavo asmenine intencija siuo klausimu. Naisiuose nedave
alaus prisigerti ?

Ignas <ignas@example.lt> ra?e news:p0qkdf$d7i$1@trimpas.omnitel.net: