Tema: Re: Maidanas Katalonijoje
Autorius: Audrys
Data: 2017-10-02 21:39:22
kaip ir nereiskia, kad rusija privalo atsistot rakom "demokratam" panorejus.
pasieme kryma - ir ciulpk nyksti

"albinas"  wrote in message news:oqtt3u$mj3$1@trimpas.omnitel.net...

Kad ir trigubi, jei padeda pasiekti tiksla. Kokia gali buti
demokratija tarpvalstybiniam lygmeny, kas tai yra? Viduj tai
liaudis susitaria, kad davai zaiskim demokratija, kad minimizuoti
visu kancios lygi. Bet tai nereiskia kad demokratija negali
tureti priesu.

--

----Android NewsGroup Reader----
http://usenet.sinaapp.com/