Tema: Re: Maidanas Katalonijoje
Autorius: albinas
Data: 2017-10-01 23:37:44
Bbd man faktiskai, akivaizdu kad niekas neturi jokiu prigimtiniu
 teisiu ir garantiju, cia hipsteriu fantazijos. Visus procesus
 visada itakojo stipresni. Tik kazkodel putinas labai nori  kad
 jam uzskaitytu "zakono" ta kryma pagal stipriuju taisykles, kazin
 kodel. Matyt nori buti stipriuju lygoj bet pacheatino zaidime ir
 dabar yra patupdytas i tamsu kambariuka.
--

----Android NewsGroup Reader----
http://usenet.sinaapp.com/