Tema: Re: Yra pagrindas apkaltinti ar ne?
Autorius: Audrys
Data: 2017-09-29 14:15:17
reminatis tuo, kad tau kyla tokie klausimai, galima teigti, kad tu debilas.

"ostapas"  wrote in message news:oql8sf$vlf$1@trimpas.omnitel.net...

Aš neturiu garso įrašo, kuriame būtų teigiama kad tu esi protingas. Ar
remiantis šia minčių eiga galima teigti, kad tu esi debilas?

"Gintas"  wrote in message news:oql4nn$ru7$1@trimpas.omnitel.net...

Apkaltinom, o irodymu pateikt nesugebam?

a) „Nuo pat pirmo susitikimo su ponu Putinu aš gavau sąrašą reikalavimų, ką
Lietuva privalo padaryti: nestatyti atominės, būtinai bendradarbiauti su
jais, tas ir tas.
https://www.delfi.lt/news/ringas/lit/d-grybauskaite-nuo-pat-pirmo-susitikimo-su-v-putinu-gavau-rusijos-reikalavimu-sarasa.d?id=75646337

b) „Mes jau buvome pareiškę, jog tai neatitinka tikrovės. Maža to, iškart
pasiūlėme Vilniui paskelbti to pokalbio įrašą, kuriuo būtų paneigtos
Lietuvos insinuacijos. Tačiau reakcijos nesulaukta. Nors tai ir
suprantama, - pareiškė Rusijos užsienio reikalų ministerija.
http://www.ve.lt/naujienos/lietuva/lietuvos-naujienos/rusai-siulo-paviesinti-lyderiu-pokalbio-irasa-1583134/