Tema: Re: 100 000
Autorius: ganibal lekter
Data: 2017-09-26 18:41:47
lrytas sako kad siemet jau issicheckoutino 57t. Praejusiais metais: 46t.

kas tie 100t - lasas juroje.

lrytas:
Registrų centro duomenimis, per pirmuosius aštuonis šių metų mėnesius pateikta beveik dvigubai daugiau išvykimo iš Lietuvos deklaracijų nei per tą patį laikotarpį pernai. Vien per šių metų sausį–rugpjūtį iš viso gauti 57 285 pranešimai apie išvykimą iš šalies. Palyginimui, per visus 2016-uosius metus buvo pateiktos 46 134 išvykimo deklaracijos.

delfi:
Balandį daugiau kaip penkis kartus palyginti su ankstesniais mėnesiais išaugęs išvykimą užsiregistravusių emigrantų skaičius neslūgsta ketvirtą mėnesį. Liepą išvykimą deklaravo 10 898 emigrantų, birželį - 8782, gegužę - 10 011, balandį - 11 324.
Dėl emigracijos ir visuomenės senėjimo Lietuvos gyventojų skaičius sumažėjo nuo 3,7 mln. 1990 metais iki 2,8 mln. šiais me