Tema: Re: 100 000
Autorius: Ignas
Data: 2017-09-26 09:36:26
On 2017-09-26 09:25, Gintas wrote:
> Ir tai guodzia? Skelbiami duomenis, apie emigravusius, yra gerokai sumazinti? Akis muilina, apie begancius is Lietuvos patriotus?

nejauciu poreikio paguodai tuo klausimu, tai kaip ir nera ka man tau
atsakyt. kad kazka pasakyt apie skelbiamus duomenis, reikia zinot kaip
tie duomenys renkami buvo, tai velgi neturiu ka tau atsakyt. bet va is
trecio klausimo suprantu, kad tu viska tiksliai zinai kas bego, kur
bego, kaip begancius skaiciavo, kas likes mulkino ir atsakymu tau is
tikro net nereikia... :))