Tema: Re: Lygus tarp lygiu ES seimoje-2 serija
Autorius: tikrasis sbalen
Data: 2017-08-08 19:16:25
tai kvailiukams uz bet kokia kaina isiulysi. uzperkantys zino, kad
uzsikels tiek, kiek nores - pasiteisinimas, kaip ir su vaistais: "musu
rinka per maza". ant palinkusio karklo... kaip cia nelipsi, juk visi
mato, koks Lietuvos valstybes atsainus poziuris i nuosava ekonomika.
Lozungais ir shukiais pridengti shvaistymai ir dovanojimai
"strateginiams".
Tiesa, kai kalbama apie Rusijos duju kainas, cia jau sventasis pyktis
kvadratu. Kaip kompensacija.
Trumpai sakant, tokia reputacija yra uzgyventa. Andai skaiciau pasiulyma
butent "Rytu Europos" shalims isvaryti Rusijos diplomatus. Grazus
pasiulymas - jus kariaukit su rusu, kariaukit, o mes patyliukais
prekiausim. Draugai vadinasi, sikorskiai - shikorskiai, o gribowska tik
mandagiai numyke apdrebta shudu.