Tema: Re: Darosi karsta
Autorius: SVYT
Data: 2017-08-02 22:15:43
Rusijai orgi krymas neilgai priklause, o turim gint todel kad pagal Budapesto sutarti rusija garantavo ukrainos sienu nelieciamuma, jei rusijai leisim ir toliau lauzyt savo pazadus, turesim labai rimtu bedu ir mes. Man putinas primena maza vaika, jis bando zmoniu kantrybes ribas, pavizdi turim, hitleriui per ilgai buvo nuolaidziaujama, o putinas neorginalus, jis grynai kartoja hitlerio veiksmus, propoganda, nacionalizmas, kaimyniniu teritoriju uzgrobimas nacionaliniu pagrindu, paskui nes tai istorines vokieciu, tfu, rusu zemes.

--
svyt

----Android NewsGroup Reader----
http://usenet.sinaapp.com/