Tema: Re: Darosi karsta
Autorius: Gediminas
Data: 2017-08-01 16:17:20
Matai mano sunau. Pradejai pats aiskint, kad kai kurios salys
nenusipelno egzistavimo. Tai idomu pasidare kuo kitos salys tokios
vertingos, kad nusipelno egzistuoti. Gali pradziai ir ne apie rusija
paporint. Tarkim gali pasirinkti savo nuoziura bet kuria sali ir pateik
bent viena priezasti kodel verta neisnykti. Kai ka nors vertingo
atsakysi i sita klausima galesi pezet apie Lietuvos ir Ukrainos
nauda-nenauda zmonijai. Tikiuosi neapsisiksi ir nekreipsi kalbos i
whatabout amerikos indenus ir negrus.