Tema: Re: Turesim nauju Draugu
Autorius: Bone Daddy <
Data: 2017-07-25 20:05:33
Впервые советские летчики вступили в воздушные бои 30 июля 1970 г. южнее
Суэца. В первом из них 12 истребителей МиГ-21 встретились с 12 израильскими
истребителями «Мираж» и восемью штурмовиками Р-4. В итоге 4 самолета МиГ-21
были сбиты, несколько летчиков погибли.

Biskį meluoja. Izraelio buvo, atrodo, tik 4 naikintuvai. Šiaip galima surast
smulkų mūšio aprašymą.

"Skatitojas"  wrote in message news:ol7pm5$al5$3@trimpas.omnitel.net...

tai gal Rusija turetu daugiau grasinti ir bombarduoti kaip kad nato daro?
pvz i Lietuva atskrenda robotas zvalgas, Rusija pareiskia, kad sekanti
karta uz tai panaudos atomini ginkla. Kaip pvz USA grasina Korejai UNSC