Tema: Re: Turesim nauju Draugu
Autorius: SVYT
Data: 2017-07-25 18:54:26
Irodymu va butent siuo atveju, kaip tik visas komplektas surinkta. Bandyta padaryt lyg naturali mirtis, poloni pastebet reikia aparaturos, matomai rusijoj tai iprasta praktika, nes kazkaip dauguma Putino oponentu mire jauniems nebudingomis mirtimis, bei keistais atvejais- pvz. kazka pagrasina paviesint ir bac, atsitik tu man taip, infarktas.

--
svyt

----Android NewsGroup Reader----
http://usenet.sinaapp.com/