Tema: Re: Forest Brothers
Autorius: Gediminas
Data: 2017-07-17 09:39:32
Kolukio pirmininkas varydavo kaimiecius (ir netik) dirbt i laukus. Neit
dirbt pasirinkimo nebudavo. Ka kaimieciai gaudavo uz tai? Kelis maisus
grudu, talonu. Moderni komunistine baudziava kitaip sakant. Dar kalbos
sklisdavo, kad kolukio pirmininkai vogdavo. Bet tokiu aisku buvo mazuma.
Ir nelabai populiaru.

Beje paprastiems kaimieciams buvo ribojama kiek zemes jie gali tureti,
kiek karviu auginti, morku, buroku. Kad tik per daug turtingi netaptu.
Kolukiu pirmininkas buvo sios sistemos dalis.