Tema: Re: Forest Brothers
Autorius: Audrys
Data: 2017-07-16 19:19:32
Tai sakai komjaunuolis keuLinas ir komuniaga kailiniu verteja jau priciulpe
nuopelnu pakankamai?
"Tomas"  wrote in message news:okfspn$erj$1@trimpas.omnitel.net...

Seniau... dabar.... Matai, viduramzhiais inkvizicija ir zhydus (ir ne tik)
nukankindavo del tikejimo, ir masishkai juos ishvarinedavo ish valstybiu
visoj europoj, ir tai skaitydavosi normalu. Bet dabar lygtais nebe?