Tema: Re: Rimtas zodis 1994
Autorius: Gintas
Data: 2017-07-11 20:32:58
Durnius tas BD. Logika; kazkada lietuviai uzeme Klaipedos krasta. Nu ir lietuviai dziaugiasi ginklu prigriebe vokieciu uosta. Jeigu lietuviai galejo teritorijos prigriebti, BD aiskina, kad ir zydai panasiai gali. Na ir rusai. Tik va-kodel apsisukes jis saukia: sankcijas rusams, sankcijas? Man smalsu-ko Lietuva sankciju Izraeliui nesiulo, nors tas ir okupaves Palestinos zemes? Ko Lietuva balsuoja pries Palestinos pripazinima?