Tema: Re: Rimtas žodis 1994
Autorius: Gintas
Data: 2017-07-11 11:13:03
Bushas ragina Izraelį nutraukti palestiniečių žemių okupaciją

JAV prezidentas Georgeas W. Bushas ketvirtadienį ragina Izraelį nutraukti 40 metų trukusią palestiniečių teritorijų okupaciją.

"Turi ateiti galas okupacijai, kuri prasidėjo 1967 metais", - sakė jis antrąją savo vizito Izraelyje dieną.

Pasak jo, Artimųjų Rytų taikos "sutartyje turi būti nurodyta sukurti Palestiną - palestiniečių valstybę, lygiai kaip Izraelis yra žydų valstybė".

Dar G. W. Bushas pasiūlė "naujų tarptautinių mechanizmų", įskaitant kompensaciją palestiniečių pabėgėliams, ir tai būtų dalis pastangų kuriant Palestinos valstybę.

JAV prezidentas paragino arabų valstybes užmegzti ryšius su Izraeliu ir tokiu būdu paskatinti taikos derybas tarp žydų valstybės ir palestiniečių.

"Aš raginu arabų valstybes užmegzti ryšį su Izraeliu, pagaliau žengti gerokai uždelstą žingsnį", - pareiškė jis antrą savo vizito Izraelyje dieną.

Pasak jo patarėjo, G. W. Bushas dar ketina bent kartą atvykti į šį regioną prieš baigiantis kadencijai 2009-ųjų sausį, kad vėl būtų paskatintos taikos derybos.

"G. W. Bushas mielai atvyktų į regioną dar kartą, - sakė Stephenas Hadley žurnalistams Jeruzalėje. - Manau, kad jūs pamatysite jį vėl šiame regione mažiausiai vieną kartą, gal ir daugiau, prieš jam paliekant postą".

BNS

Naujienų agentūros BNS informaciją atgaminti visuomenės informavimo priemonėse bei interneto tinklalapiuose be raštiško UAB BNS sutikimo draudžiama

Skaitykite daugiau: Bushas ragina Izraelį nutraukti palestiniečių žemių okupaciją | Alfa.lt http://www.alfa.lt/straipsnis/164138/bushas-ragina-izraeli-nutraukti-palestinieciu-zemiu-okupacija#.U8lJJuN_uSo#ixzz37q021TMC