Tema: Re: Apie bandita kaimyna ir sauguma
Autorius: SVYT
Data: 2017-07-03 06:27:28
Vercia zopa, o atvaziave rusai lietuvos jau nemato skirtumo nuo europos. Turim tvirta ekonomika, didziuli bvp, isvystyta it sektoriu ir po japonijos geriausia pasauly komunikaciju infrastruktura. Tas pats mobilus rysys zmona stebina kaip vokietijoj ne tik 4g bet apskritai uzmiesciuose mobilus neveikia. Nekalbant apie rusija, kur roomingas salies viduje yra, tik isvaziavus is savo miesto.
Mano dukra dar budama studente isidarbino sioj srity ir jos alga jau siekia ES vidurki dirbant vilniuje. Nereikia nei pazinciu, nei but vagimi, kad galetum gerai gyventi, ir ta situacija kasdien gereja lietuvoje, to nematyt gali tik zombiu tv ziurovas pragertom smegenim.

--
svyt

----Android NewsGroup Reader----
http://usenet.sinaapp.com/