Tema: Re: DEMASKUOTA: Nerimas del antibiotiku vistienoje
Autorius: MRT
Data: 2017-06-29 23:16:05
> o tu kas? kg advokatas? esu labai tikras kad maciau tokias etiketes
> paskutini karta gal 2010tais ar net 2012tais. Tereikia iki turgaus
> nuvaziuoti ir patikrinti ar kas nors pasikeite.

As ne, bet manau EU reikalavimu atitikimas LT veluoja..
o tikrintojai irgi tokie ... tai yra kas pasinaudoja..
tarkim koldunu atvejis ir visokie neaiskus rysiai..

 > beje, straipsnis formaliai nemeluoja, nes po 5d antibiotiku nelieka.

Tai EU seniau ta E716 leido, bet buvo reikalavimas, ant etiketes
butinai uzrasyti netinka atrajotojams ir draude sert likus 5d
iki skerdimo. KG etikete "vidurio periodo", tipo kai galejai antibu det.

kazkas tokio:
http://eur-lex.europa.eu/legal-content/LT/TXT/HTML/?uri=CELEX:02001R2380-20080708&from=EN

Bet tarsi aiskiai paraso - 10 metu galioja, o ar veliau galios neaisku.
T.y. jei kazkas geresnio atsiranda - lieps pereiti prie kito.