Tema: Re: DEMASKUOTA: Nerimas del antibiotiku vistienoje
Autorius: MRT
Data: 2017-06-29 21:20:29
> panasu, kad nupirkta 2009 metais. O kada pagaminta - istorija ir
> spekuliantai nutyli. Odnako, sunku patiketi, kad pasarai 4 metus gulejo.
> Nebent tais pasarais Lietuvos kariuomene buvo seriama.
>
> sunku pazvanyti i KG ir issiaiskinti?

gali buti, kad asmeniskai mazai man groja..
jei pries 10-15 metu beveik visa EU ryjo tas antibiotines
vistas, o ir gamint jas tai buvo norma, tai ko detas KG?
aisku jie gal siaip px.. sudo gamint neuzdraute,
uzdraude juo vistas sert, o sudai sertu vistu negalima realizuot.

https://sellercentral.amazon.com/forums/message.jspa?messageID=2813255