Tema: Re: pirmyn vata!
Autorius: Bone Daddy <·info@bonedaddy.serveftp.com>
Data: 2017-06-06 12:27:10
surinkta medžiaga apie 77 lietuvių – pirmųjų tremtinių, į Sibirą išvežtų
1941-aisiais, likimą. Tarp pirmųjų sovietų priešais tapusių suimtųjų –
lietuvių inteligentija: politikai, karininkai teisininkai, žurnalistai,
verslininkai, savivaldos darbuotojai, Ministrų kabineto nariai.

Visų jų šeimos buvo ištremtos, o jie patys atskirti nuo artimųjų, kalinti,
tardyti, sušaudyti ir užkasti masinėse kapavietėse už 12 kilometrų nuo
Sverdlovsko.

Prieš 20 metų šioje vietoje buvo įkurtas memorialas politinių represijų
aukoms atminti. Vien šioje teritorijoje, bendruose kapuose, užkasta apie 20
tūkstančių politinių represijų aukų.

"tomasz"  wrote in message news:oh5r9d$ebr$1@trimpas.omnitel.net...

nu, kazkas baisaus.

https://lt.wikipedia.org/wiki/Varnių_koncentracijos_stovykla