Tema: Re: Honoras
Autorius: Sail
Data: 2017-05-16 08:25:33
Taip, lenkai stubura turi.

Bet vengrai dar rimtesni. Tai jie pirmieji atidare soc. lagerio siena tuo
paciu pagreitindami DDR pabaiga.

Ir jie pirmieji pradejo uzdarineti sienas azijatu invazijai.

Vat vengrams respectas tikrai.

O vokieciai nifiga neissigyde, pas juos kitas krastutinumas dabar. Isileisti
visus ir dar pasiulyti vazelino. Nes fiurerio istorija smegenis spaudzia.