Tema: Re: Honoras
Autorius: Bone Daddy <·info@bonedaddy.serveftp.com>
Data: 2017-05-15 15:42:31
Prikaišiojo , neprikaišiojo ?
Tai gal tokiais terminais ir apie Holokaustą, Pirčiupį, Babij jar
Vokiečiai viską pripažino ir išsigydė, ir baigta kalba.
kas iki šiol išsisukinėja, meluoja tame tarpe "savi šaudė į savus" ?
O vienas pridurkas čia demonstratyviai pasivadina vieno iš budelių vardu.

"sbalen"  wrote in message news:ofc6sa$cqp$1@trimpas.omnitel.net...

Is Gereko ir Jaruzelskio ir nebuvo galima tiketis, kad rusams prikaisios
Katyne. Kas tylejo ? Lenkijoje nebuvo disidentu, o is kur tada atsirado
Solydarnosc, Walensa, ne lenkai nezinojo savo istorijos. Cia tik tau taip
atrodo.

"Bone Daddy" <·info@bonedaddy.serveftp.com> raš? news:ofc0cd$5hj$1
@trimpas.omnitel.net: