Tema: Re: Audrys debilas
Autorius: Juozas K.
Data: 2017-05-12 10:53:44
"bort" <rbl@gggmail.com> wrote in message
news:oeveji$fr4$2@trimpas.omnitel.net...
> "sudvabaliai, smagus debilas, pizdelindamas slapiuose sapnuose ciulpdamas
> besismaukei smaukytis nenustoji is inercijos kazkuo mes panasus"
>
> ir jus Juozai esate is konservatoriu elektorato?

nepasakyciau, kad labai jau konservatoriu, gal net nelinkes labai slietis
prie kazko

bet siaip ar tai, nesusije dalykai. pavarei tipinio vatnyko neadekvaciais
argumentais (gali klaidinti maziau patyrusius). zodziu, cia kaip stebetis
kad ir karalius kartais sika

nu gerai jau gerai, kaip paguodos priza duodu tau medali su uzrasu debilas
:)