Tema: Re: Audrys debilas
Autorius: Audrysasu metrastininkas
Data: 2017-05-10 11:24:12
"Audrys" <kokskienoreikalaskokiadeze@takas.lt> wrote in message
news:oeugnr$hvt$1@trimpas.omnitel.net...
> O, dar vienas imbecilas mano followeris delfio komentaruose.

as irgi is tokiu, kazkuom patinka man ta marga gamta su visais savo
sudvabaliais

bet siaip is tiesu smagus debilas esi, jei ka. nuosirdziai cia.

seniau cia pizdelindamas dar kazkiek pasvajodavai (slapiuose sapnuose,
ciulpdamas put'kai), kad pakeisi kazkokio vieno - kito neapsiplunksnavusio
ziopliuko nuomone, tik dalykas toks, kad zmones turi smegenis, todel kiek
cia besismaukei - vis tiek pasekeju neradai. nu nebent gintasa, bet tai jus
senai kartu miegat, tai nesiskaito. zodziu, padetis isliko stabili. bet
smaukytis vistiek nenustoji, matyt tiesiog grynai is inercijos, juk jau ir
pats laikas parode, kad norimo efekto nepasiekei, o ir ginto tau uztenka
(kol kas santuoka musu salyje su daugiau partneriu nesudaroma). tai medalis
tau uz toki altruizma skiriant savo laika, kazkuo mes panasus