Tema: Re: Apie skolas
Autorius: RD
Data: 2017-04-27 10:31:13
On 2017.04.27 09:50, Gintas wrote:
> Kokia tamstos pasiulymo prasmė?

kad savo pamokymus galetum pasleisti platesnei  visuomenes daliai , ir
tave daugiau zmoniu isgirs ir patikes. Nes cia ribotas skaitytoju skaicius.

Manai, kad pasikeitus Prezidenta Lietuva maziau skolinsis?

Nu jei tave isrinks tai gal ir maziau skolinsis :)

Apsidairyk-netgi grupse daugelis dziugaugauja, kad vis skolinames ir
skolimės. Idiotai mano, kad dykai tuos pinigus gaunam. Uz tris Spartanus
Lietuva sumokėjo apie 90mln. Klausimas-kiek Spartanu iseitu uz ta suma,
kuria kasmet atiduodame uz pasiskolintus pinigus? Ka ten
Spartanu.........Klykiantys apie Lietuvos sauguma, galetu primesti, kiek
uz skolos adminstravimo lesas (apie 600mln Eur!) galėtu iseiti tanku:

neskaitau visko , bet dziaugsminga citata noreciau pamatyti

> Pagrindiniai „Armata“ konkurentai – vokiški „Leopard 2”, amerikietiški „M1 Abrams“ ir britiški „Challenger 2“ tankai kainuoja nuo 6,8 iki 8,6 mln. dolerių.

> Skaitykite daugiau: http://www.15min.lt/verslas/naujiena/transportas/naujasis-rusijos-tankas-armata-t-14-savo-kaina-sekmingai-konkuruos-su-vakarietiska-produkcija-667-528296

> [...]

Duok pavyzdziu , kaip valstybes isejusios is soc lagerio per 25 m
pavirto i klestincias su stipria ekonomika ir didelem pensijom kuriu
uztenka vaistams ir kuriom nereikia skolintis