Tema: Re: Apie skolas
Autorius: Gintas
Data: 2017-04-27 09:48:34
Kokia tamstos pasiulymo prasmė? Manai, kad pasikeitus Prezidenta Lietuva maziau skolinsis? Apsidairyk-netgi grupse daugelis dziugaugauja, kad vis skolinames ir skolimės. Idiotai mano, kad dykai tuos pinigus gaunam. Uz tris Spartanus Lietuva sumokėjo apie 90mln. Klausimas-kiek Spartanu iseitu uz ta suma, kuria kasmet atiduodame uz pasiskolintus pinigus? Ka ten Spartanu.........Klykiantys apie Lietuvos sauguma, galetu primesti, kiek uz skolos adminstravimo lesas (apie 600mln Eur!) galėtu iseiti tanku:

Pagrindiniai „Armata“ konkurentai – vokiški „Leopard 2”, amerikietiški „M1 Abrams“ ir britiški „Challenger 2“ tankai kainuoja nuo 6,8 iki 8,6 mln. dolerių.

Skaitykite daugiau: http://www.15min.lt/verslas/naujiena/transportas/naujasis-rusijos-tankas-armata-t-14-savo-kaina-sekmingai-konkuruos-su-vakarietiska-produkcija-667-528296

Ir vistiek: "o kaip gera, kad skola vis didėja. Oi kaip mumis pasitiki. Pasiskolinkim ir pili atstatykim. Juk tai taip grazu............. Kaip smagu, kad igavus nepriklausomybe skola nuo NULIO iki dabar pasieke tokias aukštumas" Dar skolinkimes-juk skolingiems but garbe ir aplinkiniu pripazinimas?