Tema: Re: Jau visai puola rusai!!!!!!!
Autorius: zoparazryvatel
Data: 2017-03-20 18:51:40
bus kaip Kipre, sviediski bankai greitai skola pasiims. VMI ir Sodra jau
iprato pinigus nuo saskaitos pasiimti. Atsibusi ryte, o Karabasas ir
sako: labas rytas, sianakt ivyko nacionalinis skolos grazinimas, jusu
saskaitoje 60% maziau nei vakar. Geros dienos.

Tomas wrote:

> Kodel skola grazhinti reikalauji tu? Tai mano ir kreditoriaus reikalas,
> kokia suma ir per koki laikotarpi grazhinti. O jei tau tie 6K tokie
> dramatishki, tai gal darba susirask. Jei nieko nesugebi, varyk i norge
> silkiu paskust, grazhinsi skola per pusmeti neisitempes.
>
> "Gintas" <nesvarbu@gmail.com> wrote in message

kreipesi-i-rusijos-ziniasklaida-perdave-zinia-vladimirui-
putinui-20170320222338.htm