Tema: Re: Jau visai puola rusai!!!!!!!
Autorius: Audrys
Data: 2017-03-20 15:11:01
pirmas nubegtum ciulpt.

"Juozas K."  wrote in message news:oaofb7$nhh$1@trimpas.omnitel.net...

siaip tai net gi norisi kad ta rasyja imtu ir uzpultu

vien del to, kad paziuret kaip audrysai ir gintasai kurie iki tol vienas
kitam patampydami ir protarpiais rasyjai paciulpdami klegedavo apie tai,
kokias gi cia nesamones tie litofcai paisto. o cia bac, ima ir viena dienele
patys nuo to realiai ir gedingai nukencia, tebunie kad ir i galva nuo zalio
zmogeliuko automato buozes gaudami ir klykdami "ee as gi uz rasyja buvau, ko
cia dauzai mane!!". ir taip kelis kartus, ir net gi be jokiu atsiklausimu uz
ka ir kaip. butu geras atsakymas i klausima "ar klause kas gintaso ar nori
jis gaut is automato per galva? klause?" ne neklause, bet gavo

nes, na, juk kartais tik realus dalykai kaikuriuos biskeli atitiesina, kaip
koks nusvitimas butu

p.s.: jeigu choras dainuoja graziai ir teisingai, tai kam ji kaltint? :)
taigi cia kaip tik pagirti reikia. kazkokius keistus pavyzdzius tie visokie
gintasai pasitelkia