Tema: Re:kas yra saugumas
Autorius: karalius
Data: 2017-03-19 10:00:36
> Laisve dirbt legaliai europoje yra teise kuria iskovojome
> atsiskirdami nuo tsrs ir istodami i europos sajunga

prisiminkime kaip viskas buvo. Is pradziu fabriko darbininkas prichamijo
Borisui ir Raisai. Tada su tautinemis dainomis uzlipo ant barikadu -
gyvensime kaip Svecijoje ar Amerikeje, zodzio laisve i vsio takoje. Nei
amerike nei svecija neatejo. Zodzio laisve 2006 prikirpo, dabar jau per
TV prokurorai kaltina kritikuojant "fake free trade". Nei tu kovojai del
tos ES nei ka, tuo metu Lietuvoje dar ES Nato ir kvapo nebuvo, kap ir
euro. Elita suprato, kad geriau buti friends with benefits, nei vystyti
nepriklausoma laisva lietuviska projekta. Dabar pasirasem kooperavimo
sutarti su US Army. I EE/LV/LT/PL/HU/RO/BG keliasi NATO bazes, raketos,
tankai ir kareiviai. Saugumas? tik drisk ka nors pirstelti pries rezima,
paziuresime i tavo sauguma.