Tema: Re:kas yra saugumas
Autorius: svyt
Data: 2017-03-18 20:36:50
Laisve dirbt legaliai europoje yra teise kuria iskovojome
 atsiskirdami nuo tsrs ir istodami i europos sajunga, kvaila ja
 nepasinaudot, nematau tame nieko blogo. As jauciuos pakankamai
 saugus, saugesnis nei sovietmeciu, kai i gatve po viena neidavom,
 visur su buriu klasioku, kaimynu. Ir gyvenam tikrai geriau, nei
 sovietmeciu ar dabar rusai. Pensija yra proporcinga atlyginimui,
 jei nedirbai, pijokavai tai ir pensija bus vargana, jei normaliai
 gyvenai verkt nera ka, mano mama visa gyvenima pradirbusi, dabar
 viena gyvena, susimoka uz 2 kambariu buta, ir dar anukams
pinigu
 duoda.

--

bmw e39/ 525d