Tema: Re: Pergale
Autorius: amenox
Data: 2017-03-17 22:19:21
Man to terminalo užtenka vien tam, kad galim rusams daba drąsiai rodyt faką
ir net ta dujų kaina neitin svarbi. Po šitiek metų apipisinėjimo su tom
kainom galės tas savo dujas susikišt į šikną daba. :) Jei visi vakaruos būtų
savo metu mus palaikę ir pastatę tuos gaspromus į savo vietą, nebūtų ir
jokių krymnašų, bo babkių pas juos nebūtų tam likę.

"Bronco"  parašė naujienų news:oah1kj$9s1$1@trimpas.omnitel.net...

On 2017-03-17 16:11, amenox wrote:
> Tipo nedaryt nieko kad jie ateityj imtų iš mūsų? Nors šiaip turiu
> įtarimą ar tas laivas būtų 20 ar 50 metrų trumpesnis neitin būtume
> sutaupę.

Su dideliais energetikos projektais niekada neatspėsi pasiteisino jis ar
ne. Net jei žiūrėti po dvidešimties metų ir bandyti paskaičiuoti,
išlošėm ar neišlošėm, ir tai paskaičiavimai bus tik teoriniai. Nes
paskaičiavimuose niekaip neatsispindės alternatyvi realybė, kurioje tas
projektas liko neįgyvendintas. O be tokių duomenų nėra kaip paskaičiuoti
to "apsimokėjo/neapsimokėjo".

T.y. pats stambaus energetikos objekto egzistavimas keičia ekonomines
sąlygas toje teritorijoje per visą jo veikimo laikotarpį ir yra visiškai
neaišku kokios jos būtų, jei jis nebūtų pastatytas.

Pvz. mes žinom šios dienos dujų kainas, žinom vakar dienos dujų kainas,
žinosim  ir po metų kokios bus, bet kaip mums jas sužinoti kokios jos
būtų, jei mes terminalo nebūtume pasistatę? Galima tik spėti, jog rusai
toliau mus smaugtų ir toliau mokėtume brangiausiai Europoje. Bet tai tik
spėjimai.

Draudimo polisas veikia taip pat - sudaužo bičas mašiną ir sako, "oi,
kaip gerai, jog turėjau Kasko draudimą". Na lyg ir taip. Bet niekas jau
niekada neatsakys į klausimą, jog gal jis neturėdamas Kasko kažkiek būtų
atsargiau vairavęs ir į tą avariją iš viso nebūtų patekęs ir finale
liktų sutaupęs Kasko pinigus :)