Tema: Re: Rusijos kronikos.
Autorius: Lavonas
Data: 2017-03-16 15:30:22
Na zodziu, ash jau ainu ish shitos diskusijos. Su siena sunkokoka
diskutuoti.
Atciu uz demesy :D

"Gintas"  wrote in message news:oae116$asv$1@trimpas.omnitel.net...

taciau juk smerkiam ir dėl Krymo prijungimo? Pamirsdami, kad Klaipėda
prijungiame saudydami, zustant zmonėms. Prijungėme Klaipėda, kuri niekada
Lietuvai nepriklausė

O gal skaitome, kad mes saudydami galime prisijungti svetima krasta, o kiti,
netgi nesaudydami, negali prisijungti krasto, kuris buvo atplestas kazkam
parasa padėjus?

Mes galim, kiti ne?